Ditinggal Suami Bawa Dua Anak Naik Motor Dari Penang Ke Kajang

Ditinggal Suami Bawa Dua Anak Naik Motor Dari Penang Ke Kajang

s
Ditinggal Suami Bawa Dua Anak Naik Motor Dari Penang Ke Kajang|Bukan hal yang biasa apabila melihat seorang wanita beranak dua menunggang motorsikal dari penang ke kajang membawa kedua anaknya yang masih kecil hanya dengan menaiki motorsikal.
pasti sesiapapun akan merasa sayu apatah lagi dalam keadaan yang tidak mengisinkan sebenarnya.
Kongsian dari pada pengguna facebook Zack Rockstar menulis:
Kalini gua nak viralkan kisah seorang wanita dikenali sebagai Dina Nasir yang kurang bernasib baik ditinggalkan suami. Wanita ini mempunyai 2 orang anak masih kecil. Beliau bawak anak2 dari Penang ke Kajang dengan hanya naik motor. Orang ramai jumpa wanita ini atas high way dan stesen minyak.
Mintak tolong pihak yang rasa2 bertanggungjawab tu tolong ambil peduli. Tak kisah la sape pun gua tak mau tiaw. Korang tengok sendiri gambar2 tersebut dan nilaikan.
Sayu bila tengok gambar anak2 dengan keadaan begini bersusah payah bawa makanan dan beg pakaian. Allahurobbi kau pelihara dan lindungilah mereka. Ameen.
tinggal suami
tinggal suami 1
12321481_932856030131030_2163375715069795389_n
suam

Identiti wanita bawa anak naik motor dari penang ke kajang
Siapakah ibu beranak dua ini,nama beliau adalah siti nurdiana nasir,seorang bekas Accountent di Compeny Shell,beliau juga pernah bekerja di tabung haji,namun nurdiana berhenti kerja karena sebab morning sickness teruk ketika pregnat anak pertamanya.
kata seorang pengguna facebok Fahana laila mengatakan sekarang nie dia mencari ketenangan selepas kena tinggal dengan bekas suaminya dan dia tengah mencari pekerjaan katanya.
Pada sesiapa yang ingin membantu siti nurdiana nasir boleh hubungi no ini
0182628059
facebok:Dina Nasir
back to top