Cina bawa ANJING makan bersama-sama umat Islam di KFC

Inikah kebebasan yang dimahukan oleh para penyokong liberal dan penganut sekular di Tanah Melayu? Anjing dibawa sewenang-wenangnya kedalam premis makanan segera yang dikongsi pula oleh Umat Islam serta bangsa melayu.

Cina bawa ANJING makan bersama-sama umat Islam di KFC
Cina bawa ANJING makan bersama-sama umat Islam di KFC
Apa yang boleh umat Islam buat? Mereka-mereka ini semakin melampau dan langsung tidak memperdulikan sensitiviti agama Islam yang menjadi agama rasmi di Tanah Melayu ini.

Puak-puak kiasu dan cauvinis ini mahu bangsa melayu dan umat Islam menghormati hak mereka sebagai keturunan pendatang di dalam negara. Mereka juga mahu bangsa melayu serta Umat Islam mengiktiraf kebebasan mereka untuk mengamalkan kehidupan kafir mereka.

Tetapi, toleransi bangsa melayu dan umat Islam akhirnya hanya setaraf dengan 'anjing belaan' mereka sahaja. Apakah puak-puak cina kafir ini tidak mempunyai akal? Sudah tentu ada cuma mereka tak peduli dengan kemarahan bangsa melayu dan juga kehendak umat Islam.

Jadi, masih wajarkah kaum kafir ini diberi muka? Wajarkah kaum yang bebal lagi sombong itu dilayan dengan mulia oleh bangsa melayu?

Jika di Australia serta Eropah mereka dianggap kaum parasit yang cuba menjajah masyarakat, di Malaysia mereka diberi kebebasan untuk memegang kuasa.

Dan jika di Indonesia kaum cauvinis ini dipaksa meninggalkan segala budaya mereka, tapi di Tanah melayu ini mereka dibiarkan menjajah sensitiviti agama dan bangsa bumiputera.

Ini membuktikan bahawa kaum yang satu ini memang tak sedar diuntung! Bukan sekali mereka diberi peringatan, tetapi sengaja mereka bebalkan fikiran dan tak ambil peduli pada masyarakat sekitar.

Kalau dah kiasu memang akan tetap kekal kiasu sehingga anak cucu! Jangan sampai satu hari nanti kaum kafir ini menjajah Tanah Melayu sehingga semuanya tergadai.. Nauzubillah! - Big B/Utaranews.com

back to top